Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2009 16:38 - Днес да пием за зелените човечета
Автор: svetlo Категория: Забавление   
Прочетен: 3108 Коментари: 6 Гласове:
0



image         Има такива дни, в които всичко е накриво и човек се чуди дали да продължава да се боричка с живота, или просто да остави деня да изтече. И днес ми беше такъв ден, нищо че всички хороскопи ми предричаха професионални успехи и късмет.
         Сутринта тръгна с успиване, липса на кафе и шашкане около организацията на дневния работен план. Около 10 вече всичко си дойде по местата и отидвам да запаля колата и да действам по работни задачи. И тук изненада - някакъв идиот ми е нарязал с нож предна дясна гума! Напоследък чета в бургаските вестници, че рязането на гуми било част от предизбораната борба, но аз пък нямам нищо общо с политиката. Дали съм заел мястото на някой неврастеник, или просто среднощни хулиганчета са се забавлявали? След такъв кратък размисъл запрятам ръкави да сменям гума.
         Колата ми е служебна и сравнително отскоро я карам, така че смяната на гума ми е за пръв път. Откривам в добро състояние резервната под шасито и се опитвам да я извадя. И тук нова изненада - тъпия му немец наврял един болт в една тясна дупка, който се развива само с глух ключ номер 17! Такъв ключ в комплекта на колата естествено няма.
         Спомням си, че в мазето на апартамента, който в момента е на разположение на бившата ми жена, трябва да имам комплект гидория, който не съм ползвал от години. Тръгвам да го търся. Пеша. В жегата.
         Пристигайки, откривам че ключовете за мазето не висят на обичайното си място. След кратък телефонен разговор се установява, че бившата ми жена - която точно сега е на почивка - елегантно е успяла да забрави ключовете в джоба си и те в момента се пекат на плажа заедно с нея на 70 километра от тук. След нормалната порция упреци кой прав и кой крив затварям телефона и отивам да взема втория комплект ключове от майка ми. Пеша. В жегата. Онези синоптици нещо не казаха ли, че днес може да вали?
         Взимам ключовете от майка ми и се домъквам наобратно до заветното мазе. Там гидория няма. Т.е. кутията на иструмента си е там, но липсват най-използваните камъни в комплект с тресчотката. Нямам спомен да съм ги давал на някой. По телефона се установява, че и бившата ми жена няма такива спомени. Още една порция упреци, а после тръгвам към колата, като по пътя звъня на всичките си приятели за помощ. След половин час се оказва, че всеки от тях е или извън града и ще се върне чак довечера, или е със статус: "В момента няма връзка с този номер".
         Ясно - днес няма да карам кола. Опитвам се да свърша каквото мога и без нея. Пеша. В жегата. Поглеждайки към небето, не виждам никакви признаци за малко дъждец...
         Най-сетне се домъквам до офиса без повече желание за борба, но с надеждата жалките остатъци от работния ден да изтекат без повече трамбоване в жегата. Вече е следобед и мога да се отдам на приятната мисъл с кого и по какъв повод ще пия бира след работно време. Опаааа, първо трябва да сменя скапаната гума и тогава да пия бира...
         Добре де, да се върнем към въпросите с кого и по какъв повод. За първия не е нужно голямо умуване - с който дойде на обичайното място по обичайното време. Вторият въпрос обаче е много сериозен, защото макар и само за 2-3 бири след работа, повод трябва да има. Нали само алкохолиците пият ей така - без повод? А в България, както е известно, алкохолици няма. Добре е, че си имаме достатъчно поводи. Ако не е някой традиционен празник, ако и случайно не е някой от многобройните именни дни, все ще има някакъв международен ден на нещо си, или пък някаква годишнина на някой много ценен за човешката история кадър.
         Бързата справка в християнския календар показва, че днес православната църква почита Полагане честната дреха на Света Богородица във Влахерна. Каквото и да означава това. Не съм чувал за такъв празник, пък и нещо не ми звучи като повод за наздравица...
         Давам нататък в проучванията из Интернета и откривам, че днес е Международен ден за почитане паметта на загиналите.. извънземни! Без майтап! Дори и паметник са им сложили хората!
         Работата е там, че датата 2-ри юли 1947 г. се смята от уфолозите за преломна в историята на човечеството. Тогава край американското градче Розуел се е разбил някакъв летателен апарат, а военните блокират района и обявяват официално, че се е случил инцидент при изпитанието на свръхсекретен шпионски балон. Само че започват да се разпространяват някакви слухове, че всъщност се е разбил извънземен космически кораб, а екипажът му загинал и останките и до днес се намират някъде в свръхсекретните подземни лаборатории на Пентагона. Това е накратко - има толкова много филми и книги на тази тема, че отдавна този случай е станал международна легенда.
         Междувременно туристическата индустрия се усеща и започва да експлоатира темата, като през 1997-ма дори на мястото издигат монумент в памет на загиналите извънземни, а датата 2-ри юли е обявена за Международен ден на НЛО-тата.  За миналата година печалбите от "извънземния" туризъм само в град Розуел се оценяват на 5,2 млн.долара!
         Значи днешният ден все пак не завършва зле. Първо - немерихме си повод за вечерното биропиене. Второ - разбрах кой е виновен за невървежа - зелените човечета. Как така ще допуснат да се работи на техния празник? И трето - Анелия Крушкова да не спи, а веднага да обяви развитието на "извънземния" туризъм за държавен приоритет. Да изнамери лобните места на зелените човечета в България. Ако няма такива, да си ги измисли. Я от Перперикон какъв хубав древен космодрум става, а от Татул - РВД център за летящи чинии!
         И да не забравите - довечера по едно питие в памет на загиналите извънземни!



Тагове:   Майтапи,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - хахаха, знам че ти е гадно и не мога да ти помогна
02.07.2009 22:10
нямам гидория и ключ 17, сега ще ти кажа какво ми е смешно.
отивам сутрин на работа . и знаеш ли кво. - вали.
пия си кафето. и вали.
обядвам. и вали.
гледам филм. вали.прибирам се вали.
това ми го разказа другаря ми Хю като мотив, защо е дошъл да живее в България преди две години.
сега ми се случва на мен.вече трета поредна седмица.
така че се сетих за стиха на Бук - "" нямаме пари скъпа, но имаме дъжд.
та нямам трескочка светло, но имам дъжд, да ти пратя ако ще те направи по доволен?
другото смешно съвпадение, че на устният държавен днес, трябваше да обясня на ужастният си английски, защо мисля че в момента туризмът може да е водещ отрасъл, и защо да или защо не и изобщо какво мисля.
е ти си отговорил на тоя въпрос, както виждам - перфектно :)
цитирай
2. svetlo - Ей, Соу, много сър разчувстван от ...
02.07.2009 22:52
Ей, Соу, много сър разчувстван от твоята съпричасност:) Следващия път ще очаквам да духаш облаците в посока Бургас!:)
Иначе аз си направих изкуствен дъжд в банята и вече ми мина...
Поздравления за държавния изпит!
цитирай
3. venercheto - xxaxaxaxaxa
03.07.2009 15:23
пак успя да ме разсмееш, Светльо :))) ей тва..не знаех, че имало и такъв ден, честно! ама и аз го отпразнувах вчера както подобава, та сега се чудя само дали да си легна пак, или да зема още един аспирин. и знам кой е виновен- зелените човечета!!
цитирай
4. svetlo - Пак се радвам, Венерче, да те срещна ...
03.07.2009 22:21
Пак се радвам, Венерче, да те срещна тук жива и здрава, макар и на аспирин:)))
А колкото до виновниците - да видим в понеделник коя ще е причината пак да сме сбъркали с един ден календара... :))))
цитирай
5. morskipesni - аз се забавлявах без злоба:)))
03.08.2009 23:12
хубавото е , че всичко това минава- колкото ти е било по-кофти, толкова споменът е по ярък и свеж! някой ден ще разкажа какво означава мъкненето на тежък радиатор на вторични суровини и какви бяха последствията от "печалбата":))).. ама ти не пишеш отдавна, жалко! дано си почиваш добре на приятно място. мерси за комплимента, очаквам твои рецепти!
цитирай
6. svetlo - Скоро
04.08.2009 10:42
Скоро, Морски, скоро ще пропиша и за манджи:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: svetlo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 531894
Постинги: 99
Коментари: 642
Гласове: 2335
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930