Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2007 00:37 - Аз съм едно мръсно гадно ченге!
Автор: svetlo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3154 Коментари: 7 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
         Не чак толкова мръсно, колкото стария Питър Фолк и не толкова гадно, колкото младия Клинт Истууд (тоя пък има егати завъртяното име), но все пак съм си ченге та дрънкам.
         Много ми е смешна тази параноя! Тези тайнствени досиета не омръзнаха за 18 години, ей! Не омръзна дебненето на сенките на вероятните съседи-доносници надвечер във входа! Иначе няма да е интересно!
         Огледайте се - на народа не му пука особено. Нито за първия "шестак" Тодор Колев, нито за президента "Гоцето", нито за демократичните кметове от последните местни избори.
         Факт - 3% от кандидат-кметовете излязоха водени на отчет от Държавна Сигурност. Мислите си, че новият "онзи списък" ще отвърне избирателя от тях? Ами!
         Факт - 10% от избраните нови кметове са от "онзи списък". От гледна точка на теория на вероятностите е сигурно доказано, че вместо да им извади очите, списъкът им изписа веждите.
         Преди да продължа с личните си признания за моето ченгеджийско минало, нека ви кажа кое ме подтикна да напиша тази тема.
         Чета аз днес, че има идея за създаване на нова екологична партия - Политическа Партия "Зелените". Идеята била подкрепяна от няколко симпатични кръга, като "Зелени Балкани", "Да спасим Иракли", "Зелени адвокати" и прочее - все групи, на които симпатизирам. С някои от хората съм имал личен контакт и мога да ви уверя, че те са едни (предимно) млади чисти ентусиасти и идеалисти.
         Естествено, заравям се в техния сайт - www.bulgariangreens.org - за да разбера какви идеи имат.

         Май нямат много по-различни идеи от всички останали партии и партийки, но едно място в проекто-програмата им ми се видя много интересно:
         "ПП “Зелените” настоява за еднозначно и категорично осъждане на тоталитарния комунистически режим и на всички други форми на тоталитаризъм."
         Хммм, странно. Аз си мислех, че всички форми на тоталитаризъм сме ги осъдили еднозначно отдавна. И комунистическия режим също. И не съм си представял, че трябва да се създаде поредната 7-ма еко-партия, за да постави тези неща най-накрая на мястото им - в историята.
         За да бъдат последователни в борбата си за осъждане на комунистическия режим, новите зелени са записали в проекто-устава, че членове или асоциирани членове на партията не могат да бъдат:
         "..бивши щатни или нещатни служители или секретни сътрудници на Държавна сигурност и разузнавателните служби на Българската народна армия. "
         Мамка му, тъкмо си мислех да си подам молбата за членство... Увяхнаха ми мераците. Бях почнал да забравям, че и аз съм бивш нещатен сътрудник на ДС - от "квотата" на Военното Контра-Разузнаване.
         Годината е 1988-ма. Аз влизам да отбия редовната си военна служба в секретно поделение от системата на ПВО. Още преди клетвата имахме множество тестове, които да ни разпределят по най-подходящите за всеки военни специалности. Имаше и езикови тестове. Оказа се, че от цялото поделение аз разбирам най-добре английския език. Това беше причината освен основните ми задължения покрай ракетните установки, да бъда зачислен и в т.н. "разузнавателен взвод".
         Във всяко поделение имаше такъв взвод от наборници - с цел ако бъде заловен диверсант от патрула в района на поделението, с него да бъде комуникирано на някакъв език, докато дойдат да си го приберат централно от Контраразузнаването.  Под комуникация имам предвид не да се разпитва, а да му бъде обяснено, че се намира в забранена територия и се налага да бъде задържан до изясняване на случая - на това ни учеше майор Иванов от ВКР-то, защото бяхме косвено подчинени именно на тази служба.
         Това е. За две години нито се е налагало да говоря с някой "диверсант", нито въобще такива лица са били забелязвани в района на поделението. Но на мен, както и на още 5-ма мои набори ни останаха 3-те часа уроци по контраразузнаване и досието: "Нещатен сътрудник на ВКР. Заведен на отчет 1988 г. Снет от отчет 1990 г.".
         Между другото, ако се заровите в "онзи списък" от 428 кандидат-кметове че видите, че половината от тях са били на отчет във ВКР по две години и странно - все между 18-тата и 20-тата си година. Сигурно трябва много да ги е срам.
         Мен обаче хич не ме е срам. Само дето ми пропадна възможността за членство в ПП "Зелените". Щото за тях съм един агент на ДС.
         В БКП поне дали ще ме искат? Уффф, забравих за дядо ми, който почина със спомена за затворничеството си в Белене. За тях пък съм "враг на народа".
         Отиде ми политическата кариера! Ама факт е, че не ме е срам и не се притеснявам. Вие обаче трябва да се притесните - тези, които са ме включили в "Моят.Блог.Бг", тези, които са ми писали ЛС-та и дори тези, които са имали неблагоразумието да прочетат нещо в моя блог - да не ви обвинят утре в нерегламентирани връзки с ченге от ДС!


Тагове:   ченге,   мръсно,


Гласувай:
1



1. venercheto - ххахахахахаахахахаха
22.11.2007 05:52
взех да се пуля на заглавието, ама си и знаех че не може да е наистина така:) тя мършата си личи отдалече, поне за мене вече..пораствам, явно :)))))))))))))

та не се притеснявай, светло...между другото, и аз съм търсила дали няма Зелена Партия да се запиша..имаше някаква на Александър Каракачанов..имаше още няколко даже, кои от кои по-измислени- дано тези сега наистина излязат сериозни :)
а като молба за членство бих им предложила
тоя постинг. все пак, ако не те приемат, ше знаеш че не си и струва да си там ;) едва ли има нормален човек, който би взел на сериозно това ти "членство" в Държавна Сигурност...моя съвет е да пробваш!
тъкмо ше разправяш после :)))))))))))))))

поздрави от мен :)
цитирай
2. monnio - ех
22.11.2007 14:46
сетих се, че преди време работех в издателство. охраната бе от пенсионирани служители на мвр, основно между 60-65 години. до един бяха много горди и дори ми показваха служебните си карти от ДС. единия го попитах как не го е срам, а той не ме разбра.
няма срамна работа, уж.
цитирай
3. drona - :))))))))))))
23.11.2007 09:39
По повод партията на неузрелите имаше една много информативна статия в списание Тема .... в смисъл, че т.н. инициатори са все служители на една известна компания за недвижими имоти .... съжалявам че списанието потъна някъде ... което активно финанскраше и последната им кампания на местните избори ...щото ми стана много интерсно откъде една млада и зелена партия са се сдобили с ресурс за билбордове и банери из цялото отечество.... рекламите в медиите и листовките са отделно ....

цитирай
4. svetlo - @drona
23.11.2007 10:08
Ти говориш за "Зелена България", нали?
На мен пък ми направи впечатление, че колкото и да е чудно те се представиха добре в малките общини от селски тип и даже тук-там вкараха по някой съветник. И листите им бяха пълни с еко-активисти - от тези ветераните, от 55 нагоре и със стаж в други партии...
цитирай
5. drona - онези с белия кръст на зелен фон...
23.11.2007 11:52
:)
цитирай
6. svoboda64 - Светло, Сметло:))
23.11.2007 18:02
Поздравявам те за сарказма и самоиронията. Трябва да се присъединя към нея, щото съм дъщеря на същото "нещастно отечество", което се чуди как да се люспи. И все оставя в средата най-гнилата жилка (мафиотската:)) Ако имаш 2-3 милиона и си свързан с някоя от структурите на ДС, ВР, ВКР или което и да е друго "престижно" отделение на бившите-настоящи служби, да те призная:)) А то: служил на пагона поради липса на по-знаещи:)) Само че - както днес си продумахме с една скъпа за мен персона - по върховете (пък и в партиите, ако ги приемем за "върхове") не търсят "знание" и "можене", а послушание.

Къде си тръгнал и ти с мечките мед да ядеш?! :))

Поздрави!
цитирай
7. анонимен - hmm
13.03.2008 23:04
otdwna ne si pisal neshto...
np inache si mislä che partii i partiyki w bg ( no i w ewropa katop cälo) nikoga ne nadrasnaha wvtrshnite konflikti i istorichesko breme.
a kakto e kazal Churchill, politicite umeät da mislät globalno, golemite politici jiweät globalno.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: svetlo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 531821
Постинги: 99
Коментари: 642
Гласове: 2335
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930