Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2007 17:44 - Май сексът бил вреден... :)
Автор: svetlo Категория: Забавление   
Прочетен: 7173 Коментари: 26 Гласове:
1

Последна промяна: 22.08.2007 18:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
         Винаги съм си мислил, че сексът е адски полезен за здравето и психиката. Още след първия път, който всъщност беше доста скандална и разтърсваща случка, открих че сексът ме зарежда с енергия и невероятно подобрява общата ми кондиция. По-късно дори открих, че това е универсално лекарство за всякакви болести, също както чесъна и ракията.  Днес обаче "моят любим весник" ме застреля - не правете секс повече от 1-2 пъти седмично, защото това ви пречи на работата!!!
         Става дума за статийката в "Труд" на 20-та страница, където още между другото се твърди, че никой не може да прави секс всеки ден - трябва или това да ти е професия, или случайно анкетите да са те хванали по време на лятната отпуска:)
         Това били резултати от най-новите изследвания на учените в Германия. Трябвало да бъдем незадоволени, защото така сме си избивали мераците с повече усърдие в работата. А ако имаме пълноценен сексуален живот, щели сме да спрем да се интересуваме от реализация в професионалната сфера.
         Ей, най-накрая открих, защо до сега не съм станал шеф на банка, депутат, общински съветник или бенефициент по някой от европейските фондове! Мислех си, че ми липсва мерак за такива неща, а то точно мерака ми бил проблем в живота:)
         Така я - аз след любовно събуждане скачам изпълнен с ентусиазъм, отивам половин час по-рано на работа, посрещам всички колеги с усмихнато "Добро утро!", целия ден раздавам щастлива атмосфера в офиса. И затова съм си още прост администратор. А гледам го вицепрезидента - пристига половин час по-късно, крив като буреносен облак, разхвърля обиди и паника около себе си, затваря се в офиса си и колегите мърморят зад гърба му: "Уфф, оная неговата проклетата да му беше пуснала ли снощи...". Ама той е вицепрезидент, а аз си седя прост "експертен персонал без ръководни функции".
         Чуваш ли, жена ? Както искаш, така се спасявай - от утре съм на пост и молитва. Никакъв секс повече - най-много по празници, ама то тогава май си е забранено от църквата... Е, значи на твоя рожден ден и на годишнината от сватбата, става ли? Щото да спереш да натякваш, че съседа отгоре бил даже по-малък от мен, ама вече бил президент на клон на не знам си коя компания и сигурно вземал 10 пъти по-голяма заплата от моята. Ама ти си виновна за цялата тази работа - хем мрънкаш, че не съм се издигнал достатъчно, хем продължаваш да ми демонстрираш новозакупените ефирни нощнички! Виж какво пишат хората - от утре те обличам в бархетна пижама, изхвърлям спалнята и слагам две единични легла в противоположните краища на стаята!
         И никакви сутрешни "цунки-гунки", "ох, как сладичко спах, мило" и "искаш ли кафенце в леглото, защото имаме още 15 минути да се гушкаме". Да се научиш да мучиш като одъртяваща крава, да си пуснеш косми де щото свариш и да се постараеш да намериш най-лошия коафьор в града! Щото нали трябва да ставам вицепрезидент на фирмата! Ако пък се любим само на годишнината на сватбата, може и цял президент да стана!
         Само едно нещо ме човърка в това немско научно изследване. Абе вие, колеги от Германия, сигурни ли сте, че точно секса с жената ви пречи на работата на следващия ден, или бъчвата бира, която трябваше да изпиете, за да се сетите че "оная ви работа" има и друго предназначение, освен освобождаването на бирата?


Тагове:   май,


Гласувай:
1



1. pach - Ужас!
22.08.2007 18:10
Как така 1-2 седмично , а 1-2 два пъти дневно не може така ли!!!Малее , това жените не трябва да го виждат !!!
svetlo веднага изтрий този еротично - еретичен постинг , щото ей я де е кладата - само кибрита къде оставих...
цитирай
2. svetlo - Да бе, как няма да го изтрия:)
22.08.2007 18:14
Между другото, ни в клин, ни в ръкав, статийката в "Труд" завършваше със стария лаф: "Има два вида хора - едните говорят, а другите го правят" :)
цитирай
3. chochy - Аааааааа,
22.08.2007 18:22
за секса не знам, но кекса не вреди. Дани-бой нали почерпи журналистите с кекс.Министъра знае кое е вредно за хората :)))
цитирай
4. svetlo - Кексовете пречат със сигурност!
22.08.2007 18:24
То правенето на кекс си е един мъничък скандал в семейството - жената хем е оцапана през целия ден с брашно, хем винаги "как можа този път да не бухне!" става повод за ровене по старите рани за "майка ти, дето готви по-добре от мен", хем и най-малко половината от кекса остава за кучето на съседа...
цитирай
5. gothic - Светльо,
22.08.2007 18:45
махни ги немците...Ако имаха жени като наш'те нямаше да пишат такива неща. Нали знаеш по какво се познава кога си влязъл в германско-когато кравите почнат да ти се струват по секси от жените :):):)
цитирай
6. pach - Пак съм тук!
22.08.2007 18:52
Нещо ме тегли все насам , чета и не вярвам на ушите си !!! :-)))))))))
Декларирам пълно съгласие с прежде пишущите тук!!!
По дяволите на работата , няма да избяга , но за жените не съм сигурен че ще ме чакат !!! :-))))
цитирай
7. анонимен - 00
22.08.2007 19:09
И като станеш известен да не ни забравиш!
цитирай
8. tititi - А защо жените ...
22.08.2007 19:11
да не го виждат? Да не мислите, че на жените не им е приятно рано сутрин да ги насексят хубаво преди работа .. или вечер да бъдат обгрижени както трябва? Те това си е чиста полова дискриминация! И ние си обичаме качествения секс, като аз лично го искам по-често и по много :)
Ще рискувам да си остана на ниско ниво на йерархичната стълбица, но много моля, искам да гласувам за честия секс! Дори и да е нездравословен ... То нали всичко хубаво било или вредно, или грешно или забранено или и аз не знам какво ...
цитирай
9. buket - $$
22.08.2007 19:19
Аз вярвам на германците.Преди доста години,когато секса беше ,регламентиран' по някакъв неписан начин,пак германците казваха че не трябва да има дълга задръжка в секса,защото влияе на психика и работа.Например в казармата...
И бяха прави.

Сега казват същото и за претоварването,и пак ще са прави.Менду другото народа ни го знае преди тях.

"Попитал българин комшията си турчин,ти по колко пъти го правиш вечер.
-Ек, отговорил турчина,а ти?
-Четири испъчил се нашия.

След пет години отговора бил:
-Ек...
-Един.
След десет години...
-Ек.
-Хич.
След още десет...
-Ек.
-Нема комшу нема.


цитирай
10. soho - Тук нещо на Фройд ми намирисва :)
22.08.2007 19:19
Тук нещо на Фройд ми намирисва :)
цитирай
11. анонимен - няма Фройд тук
22.08.2007 19:37
но вярно си е изследването. успешната кариера, големите амбиции, професионалното развитие, и т.н. винаги са ми говорили само едно - че на преуспелите хора нещо им куца в секса. и гледат да компенсират с работа. но това не може да замести сексуалното общуване, и води отново до стрес
цитирай
12. анонимен - Един правил много секс
22.08.2007 19:46
и му посиняла пишката.
цитирай
13. анонимен - темата
22.08.2007 19:47
http://www.dnes.bg/article.php?id=39581&page=2
цитирай
14. elineli - EL
22.08.2007 20:18
Не знам дали съм по темата,но второто ми АЗ е омъжена за германец вече 19 години.Обича си я човека от сърце и душа!За щастие.Реализирано при това.Ежедневно!
Това проучване ,само доказва ползата от смесването на нациите.Поздрави и :)))))))))))))))
цитирай
15. olive - Хахаха!
22.08.2007 20:18
Много свеж пост! Усмихна ме за целия ден! Само не ги взимай много насериозно тия изследвания. Особено във в.Труд....Бас ловя, че след седмица ще публикуват точно обратното и ще го развяват пак колко е истинно като самарското знаме.;)
Поздрави.
цитирай
16. luminous - Ахаааа,
22.08.2007 23:30
сега ми светна каква била работата :-Р
Ми да благодарим на господа германците!
Ама аз си залагам на честото, пък да става каквото ще :-)
P.S. Мисля да откажа кекса :-))))))
цитирай
17. ananji - :))
23.08.2007 03:40
Прочети пак-да не е 12 пъти седмично?
Че то иначе нещо не е както трябва....
"" тая кариера..
цитирай
18. lisana - Немците едва ли са критерий...
23.08.2007 09:29
... за сексуална потенция. :)) Ако прочетем за Хитлер или Бисмарк, ще си изясним колко "велики любовници" са. Предполагам, че тази статия е написана целево - да оневини германците за немощта им... Така ми се струва на мен. :) А иначе, не съм забелязала да ми се е отразил негативно секса, нито в професионален, нито в друг аспект! Пък съм "шеф"... :)) Общо взето, опира дo искане и ... можене! Който не може - цитира немски проучвания и се съобразява с разни "разписания" и "предписания"! :))

Make more love and be happy!

Правете повече любов
цитирай
19. buket - $$
23.08.2007 10:28
И прави сте,една е младост грейнала,а жените се усмихват загадъчно...Те знаят много ей!
цитирай
20. buket - Ехе 'шефе'
23.08.2007 10:43
Разсъждаваме,а не се състезаваме.Пробвай се на немците,и внимавай че доста са там черните.Те си пекат работата отдалече,обади ми се след десет години и попитай залитащите тинейжери от какво се вълнуват...
цитирай
21. анонимен - @neanonimen
23.08.2007 11:41
яденето на шоколад може да провали всичко, ако все още има останали хора, които да мислят, че това е афродизиак, значи им желая успех. всичко захарно убива всякакви мераци скорострелно. пробвай с какао само. и с много свежи плодове, зеленчуци, подправки и билки.
цитирай
22. soho - Под Фройд имах предвид за трудовете ...
23.08.2007 12:01
Под Фройд имах предвид за трудовете му за насочване на сексуалната енергия и преобразуването й в друга енергия. Примерно войните и тн.
цитирай
23. viovioi - ))
23.08.2007 15:38
Явно вие сте на този етап дето това ви вълнува много)))
цитирай
24. svetlo - Ехей :)
23.08.2007 15:39
Ама вие толкова добре си говорите тук, че няма смисъл да се намесвам с коментари:) Продължавайте! :)
Само да вметна, че днес пък на същото място в "Труд" имаше статийка, която твърди, че секса пък бил най-доброто лекарство срещу сърдечно-съдови заболявания:)
Така че - незадоволен успял и болен, или задоволен неуспял и здрав - изберете сами! :)
цитирай
25. анонимен - Супер
23.08.2007 20:08
Е на това му викам шантава работа. Но определено ми харесва, как е описан този "проблем". Само дето и аз мога да кажа само едно, без секс няма да мога да си върша добре работата.
luki
цитирай
26. april - porednata tapotia
24.08.2007 17:13
Niakoi maje nito praviat sex, nito se izdigat v karierata. Kak vi se struva vednaj na mesez i da si e vse oshte fitnes instruktor.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: svetlo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 530407
Постинги: 99
Коментари: 642
Гласове: 2335
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031