Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2007 02:13 - "Гив ми сам мъни , плийз !"
Автор: svetlo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1710 Коментари: 4 Гласове:
1



        Току що пристигам от Слънчев Бряг . Наложи се екстрено да спасявам някакво си сохо , ама не там ми е мисълта .
        Минах малко по центъра , за да си стигна до колата и виждам познатата картинка - хвърчат по крайбрежната алея Кайени и Аудита с еднакви цифри , пияни 50-годишни шведки с по 2 декара задник се разхождат полуголи с изкуствени заешки опашчици  и ушички , още по-пияни 15-годишни рускинчета се търкалят в тревата с малки бутилчици виски в ръка - абе забавления отвсякъде ! На това сме свикнали .
        Другата наглост - на нашите момченца - това ме потресе . Да ви приличам на чужденец ? Правилният отговор е ДА . Много често са ме бъркали с поляк , чех или швед , дори и със шведка в гръб , в следствие на дългата ми коса :)
        Та отварям аз витрината на един павилион и си взимам от там "Каменица" . С ей такива големи цифри пише 1.30 лв. Аз съм си малко крив и не обичам да си отварям устата , затова без думи оставям бирата на касата и се бъркам с дясната ръка в джоба за пари .  Осемнадесет годишното наглярче ме погледна и отсече : "Гив ми ту лева!" !!!
        Можете ли да си представите ? Егати рекета ! А неговия шеф дали му е дал разрешение да си изкарва солидни бакшиши от бедните шведи ???
        Подсмихнах се естествено и го попитах : "На чужденец ли ти приличам ?" .  Оня се ухили широко и каза : "Нема проблеми , брато , дай един и триесе !" .
        No comment .


Тагове:   Мъни,


Гласувай:
1



1. анонимен - hahahahahaha
18.07.2007 12:42
hahahahahaha
цитирай
2. bros - Хе-хе...
20.07.2007 10:44
... бил сънибийч гАзар, за се'емдесе стинки конфликт пра'и :) Еей, Светльоо, некъде ше те сбъркат со Свенскен туристен и ше те рекламират едно убаво ;)
цитирай
3. анонимен - случва се често по "курортните" места
20.07.2007 16:48
На мен пък ми бяха организирали "посрещане" на Тревненската гара - една лелка беше преписала надписа от шапката ми на голям картон и от далеч ми викна, че хотелската ми стая е запазена - само за 40 евро на вечер. След сладък разговор на ингилизки я облях със студен душ на български и цената на нощувката в стая с "традиционен външен санитарен възел" (в превод - кенеф на двора) падна на 5 лева за вечер.

Няма майтап!

поздрави от Бат'Киро
цитирай
4. bamby13 - :-)))))
23.07.2007 21:20
Виж сега какъв е случая, той, човечецът е искал да ти таксува и бутилката. Връщаш му я и той ти брои 70 ст'онки....:-)))) майтапя се, е... ти измекяра...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: svetlo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 531698
Постинги: 99
Коментари: 642
Гласове: 2335
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930