Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2007 21:02 - От вътрешната страна на вратата на банята
Автор: svetlo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1649 Коментари: 1 Гласове:
0



       Ей , днес беше егати и проклетия ден ! След 10 часа неразбории , реших че е по-добре да вземат да ме уволнят и да ме спасят от мъките , ама те пък нещо не щат - много са се заинатили . Влязох в Нета да се разсея и попаднах веднага на това - http://chochy.blog.bg/viewpost.php?id=89959 . Благодаря ти , Чочи , много ме рaзвесели и отпусна !
       Сега за компенсация да ти разкажа една история от другата страна на вратата . Как преди 13 години се запознах с една добра приятелка , а по-късно и с бъдещия й съпруг .
       Един приятел си взе нова студентска квартира и ни покани да я освещаваме . Стандартен двустаен апартамент , като едната стая е заключена от хазяина , а той ползва другата стая , кухнята и банята ( тя и тоалетна ) . Минахме за зареждане през магазина и се настанихме 15-тина души на пода , с чинии и бутилки между краката . А тогава пиехме наистина - ама пиехме като за световно и до светла сутрин . Всеки си имаше номер - един повръщаше редовно през балкона , друг си поспиваше с глава в чинията , а моят личен номер беше да ходя в банята . Усетя ли че се напивам , отивах веднага в банята за един студен душ и се връщах на масата за продължението .
       И във въпросната квартира го спретнах този номер - както всички вече се бяха оклюмали , влязох си в банята и си пуснах душа . Отначало топла водичка , после все по-хладка и по-хладка , докато изпръхтиш от удоволствие под истински студената струя - мммм , 15 минути красота !
Тук трябва да направя отклонението , че аз нямам навика да заключвам врати . Нито на баня , нито на тоалетна , нито входни - никакви . Помните ли Окуджава и :
"Закритьiм дверям грош ценьiй , замков цена копейка ... " ( Нямам "еръй" на клавиатурата :)) ?
       Майка ми и баща ми разсъждава по същия начин , затова от детството ми не е имало заключени врати в апартамента . Дори през лятото спяхме и с отворени входни врати - да си правим течение със съседите по етаж . Имаше и куриозни случаи - в идентичния апартамент , но в съседния вход живееше един благ и кротък пияница . Нищо му нямаше на човека - никога не е вадил нож на никого - но си се напиваше в кръчмата докато не го изхвърлят , а после си търсеше пътя до вкъщи . Така една вечер пред смаяните погледи на майка ми и мен , човечеца си мина през отворената врата , пожела ни лека нощ с доволна пиянска усмивка и си легна в нашата спалня . Отидох да извикам жена му да си го прибере , а на следващия ден се оказа , че той въобще не помни че е объркал входа и не е пожелал лека нощ на правилните хора .
       Стига с отклонението , фактите са че в 2 сутринта пръхтя доволно под студения душ в чужда баня , на която вратата не е заключена . С гръб към вратата . Обръщам се доволно настрани и се същисвам - на отворената врата седи абсолютно непозната девойка и ме пронизва с гневен поглед ! И не стига че ме гледа гневно , ами и изкрещява : "Аве къв си ти веее !?" .
       Размътения ми мозък ми стигна само да й отговоря глупаво : "Ти пък ква си ?" , след което девойчето прелетя покрай мен , изключи водата , изблъска ме към вратата и заяви : "От 10 минути вече ми се пикае и не мога да те чакам повече!" .
       Кавалерски затворих вратата от външната страна и след няколко секунди осъзнах , че се намирам гол и мокър в коридора , а дрехите ми за закачени на вътрешната страна на вратата на банята . Докато се чудех какво точно да направя , вратата на стаята на хазяина се отвори , от там надникна някакъв брадясал и космясъл пич , явно не му направих особено впечатление , та се врътна наобратно в стаята . В следващия момент и вратата на банята се отвори , девойчето прелетя покрай мен без да ми обърне внимание и хлътна в стаята на хазяина .
       Оказа се че моя приятел е пропуснал да ни уведоми , че живее с хазяина си и гаджето му , също както е пропуснал да уведоми хазяина си , че ще прави купон тази вечер . В крайна сметка , историята завърши с едно ново познанство и дългогодишно приятелство :)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. chochy - Благодаря, страхотно връщане на ...
18.07.2007 11:01
Благодаря,страхотно връщане на жест.
Поздрави!И усмихнат ден:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: svetlo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 531836
Постинги: 99
Коментари: 642
Гласове: 2335
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930